مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

 

هر كسي كه فرصت همكاري با يك مشاور ماهر را داشته باشد ، مي تواند مزاياي شخصي اين تجربه را بيان كند.

 

گزارش خود هميشه در ايجاد شواهد تجربي چالش هايي را ايجاد مي كند. فراواني تجزيه و تحليل ها شواهد علمي را جمع آوري كرده است كه نشان مي دهد نتايج مشابهي در فرهنگ ها ، زمينه هاي اقتصادي اجتماعي و تشخيص ها وجود دارد.

فوايد مشاوره

 

تمركز بر تأثير و بيان احساسات. روانكاوي به جاي عوامل شناختي ، بر احساسات تمركز مي كند.

كاوش در تلاش براي جلوگيري از افكار و احساسات ناراحت كننده.

شناسايي الگوها و موضوعات مكرر در احساسات.

بحث در مورد تجربيات گذشته با تمركز بر توسعه.

تمركز بر روابط بين فردي

تمركز بر رابطه درماني

كاوش ايمن از زندگي فانتزي

آگاهي از اين كه حدود 18 درصد از مردم با نوعي اختلال رواني يا اختلال روبرو شده اند (هاروي و گامپورت ، 2015) يك دعوت به عمل است. در حالي كه افراد ممكن است تشخيص يا مداخله رواني و دارويي را دريافت كنند ، تعداد قابل توجهي از افرادي كه تشخيص داده مي شوند از مشاوره اي كه ممكن است به پيشرفت آنها كمك كند ، دريافت نمي كنند. دسترسي به خدمات و مقرون به صرفه بودن خدمات در بسياري از مناطق بايد بهبود يابد.

 

حوزه هاي جديد مشاوره در ده سال گذشته با استفاده از فناوري رشد كرده است. مشاوره آنلاين به بيماران دسترسي فوري داده است ، اما داده هاي تجربي كمي در مورد مزاياي اين دسترسي جمع آوري شده است (كوهن و كر ، 1999). برخي از بيماران كه با اضطراب روبرو هستند ، در تعاملات مشاوره كامپيوتري ، مانند آگاهي بيشتر از فرايندهاي داخلي ، ارزش پيدا كرده اند.

 

براي برآوردن انتظارات تجربي انجمن روانشناسي آمريكا ، يك گروه كاري تشكيل شد كه بر مداخلات موثر در دهه 1990 تمركز كرد. اين امر منجر به جنبشي به نام درمان تجربي معتبر (EVT) شد (وامپولد ، ليختنبرگ و واهلر ، 2002). هنگام تعيين اعتبار علمي مداخلات ، هفت اصل براي كمك به طبقه بندي ها ارائه شد.

 

هنگام ارزيابي نتايج مداخله ، سطحي از ويژگي بايد در نظر گرفته شود. سپس مي توان شواهدي در مورد اثربخشي مداخلات از يك دسته بندي گسترده به يك دسته بندي دقيق تر و خاص تر طبقه بندي كرد.

 

سطح تخصص نبايد به تشخيص DSM محدود شود. اين اصل به پزشكان اين امكان را مي دهد تا به جاي ارائه مداخلات صرفاً بر اساس اختلالي كه در حال درمان هستند ، كل فرد تحت درمان را در نظر بگيرند.

 

داشتن ديدگاهي از علم كه با رويكرد شخصي و درك خاص از تجربه فردي آميخته شده است ، براي مطلوب و موثر بودن نتايج ضروري است. در حالي كه مداخله ممكن است با يك مشتري خوب كار كند ، ديگري ممكن است آن را كاملاً نامناسب و براي شرايط آنها مفيد نباشد.

مطالعات روانشناسي مثبت به طور تجربي ثابت كرده است كه مداخلات خاص باعث افزايش شادي و كاهش علائم افسردگي مي شود .

 

منبع:

https://bit.ly/3miBHzj

 

تكنولوژي ANR در دوربين مداربسته چيست؟

تكنولوژي ANR در دوربين مداربسته چيست؟

فرض كنيد كه محل كسب و كار يا منزل شما مورد سرقت واقع شده يا جرمي در آن صورت گرفته است. در اين صورت براي چك كردن تصاوير گرفته شده به سراغ دستگاه ضبط سيستم مداربسته خود مي رويد. اما متوجه مي شويد كه در طول شب به علت قطع ارتباط ميان دستگاه ضبط و دوربين ها بخش هايي از تصوير را از دست داده ايد. اين قطعي ممكن است به صورت عمدي يا سهوي رخ داده باشد.
در هر صورت شما بخش هايي از تصاوير را با وجود دوربين هاي متعدد و سيستم كامل از دست داده ايد. اين موضوع كارايي سيستم مداربسته شما را كاهش مي دهد. حتي اگر دستگاه ضبط خود را به خوبي از ديدرس افراد پنهان كنيد باز هم احتمال دسترسي به آن توسط سارقين و خرابكاران وجود دارد. سوالي كه پيش مي آيد اين است كه چگونه مي توان از ضبط و ذخيره سازي تصاوير اطمينان حاصل نمود؟

تكنولوژي ANR هايك ويژن

خوشبختانه، سالها تجربه ي شركت Hikvision در زمينه هاي مختلف امنيتي و نظارتي، به آنها كمك كرده است تا يك راهكار دقيق و ظريف را در اين باره ارائه دهند. تمام دوربين هاي مداربسته تحت شبكه هايك ويژن كه داراي برد ذخيره سازي MicroSD هستند، در حال حاضر با يك ويژگي به نام Automatic Network Recovery يا به اختصار ANR ارائه مي شوند. زماني كه اين قابليت فعال مي شود اين دستور به دوربين داده مي شود تا در صورت قطع ارتباط آن با دستگاه ضبط كننده(به هر دليلي) اطلاعات تصاوير را بر روي كارت حافظه خود ذخيره نمايد. بنابراين به هيچ گونه رابط شبكه اي نياز نخواهد بود و دوربين مي تواند بعنوان يك دستگاه مستقل عمل نموده و عدم كاركرد دستگاه ضبط را جبران كند.
پس از رفع نقص ايجاد شده زماني كه ارتباط دستگاه NVR مجددا برقرار مي شود دوربين بكاپي از اطلاعات خود را از روي كارت حافظه به NVR مي فرستد و گپ ايجاد شده در تصاوير را در آن بازه زماني پر مي كند.

اصلي ترين دلايل قطع ارتباط بين دوربين و NVR

  • وقوع اختلال در عملكرد سوئيچ شبكه
  • عدم كاركرد صحيح دستگاه NVR
  • نقص در كابل شبكه

 

نحوه ست آپ تنظيمات ANR

نحوه فعال كردن اين قابليت بسيار آسان بوده و كافي است طبق مسير زير عمل نمائيد:

Web configuration > Storage > Schedule Settings > Advanced

پس از طي مسير فوق تيك كادر Enable ANR را مي زنيد. براي دسترسي به حداكثر كارايي مي توانيد از حالت pre-record نيز استفاده نمائيد. زماني كه اين قابليت را فعال مي كنيد دوربين درست پيش از قطع ارتباطش با دستگاه ضبط شروع به ضبط تصاوير مي كند كه حتي مي تواند تصوير عامل خرابكار(در صورت وجود) را نيز ضبط كند. هيچگونه محدوديتي در تعداد دوربين ها در اين قابليت وجود ندارد اما اين در صورتي است كه همه دروبين ها مجهز به كارت حافظه باشند.

نكته مهم در مورد برق دوربين ها

يك نكته بسيار مهم در استفاده از قابليت ANR اين است كه برق دوربين ها بايد همواره تامين شود و هرگز خاموش نشوند. اين مسئله ممكن است بديهي به نظر برسد اما لازم است به اين نكته توجه نمائيد كه اكثر دوربين هاي تحت شبكه، از طريق دستگاه ضبط كننده يا بهتر بگوئيم سوئيچ PoE Power-over-Ethernet تغذيه مي گردند. استفاده از POE ممكن است نصب و راه اندازي سيستم را سهولت بخشد.
اما اين را نيز در نظر بگيريد در صورت خرابي، خاموشي و يا نرسيدن برق به دستگاه NVR دوربين ها نيز خاموش مي شوند. به همين دليل، اگر مايل به استفاده از قابليت ANR هستيد، لازم است مطمئن شويد كه هر دوربين داراي منبع تغذيه جداگانه اي است.

راهكاري براي افزايش كارايي سيستم

ANR يك ويژگي كارآمد و اساسي است به خصوص زماني كه سيستم مداربسته شما در مكاني با پتانسيل تخريب و دستكاري بالا نصب شده باشد. اما اگر به فضاي ذخيره سازي بيشتري از آنچه كارت حافظه ارائه مي دهد نياز باشد و يا اگر امكان اين وجود نداشته باشد كه هر دوربين داراي يك منبع تغذيه جداگانه باشد چطور؟
خوشبختانه Hikvision راه حل ديگري نيز با نام N + 1 را طراحي كرده است، كه به شما اجازه مي دهد يك NVR كاملا جداگانه را به عنوان يك پشتيبان خودكار در سيستم داشته باشيد. البته اين راهكار به طور خاص براي سيستم هايي كه مجهز به دوربين هاي IP بزرگ و پيشرفته هستند طراحي شده است كه از چندين دستگاه ضبط كننده استفاده مي كنند.
با فعال كردن ويژگي Hot Spare در منوي تنظيمات، مي توانيد يك NVR را به عنوان پشتيبان تعيين كنيد و سپس آن را به هر تعداد دستگاه ضبط كننده در سيستم لينك كنيد. اين ضبط كننده پشتيبان در اسرع وقت مي تواند تشخيص دهد كه كدام يك از ضبط كننده هاي اصلي آفلاين است. سپس هنگامي كه دستگاه ضبط مختل شده فعاليت خود را از سر مي گيرد اطلاعاتي كه توسط دستگاه پشتيبان ذخيره شده، به آن انتقال مي يابد. اين قابليت نه تنها يك راهكار عالي براي محافظت در مقابل دستكاري هاي احتمالي است، بلكه مي تواند در صورتي كه يكي از ضبط كننده هاي شما دچار مشكل سخت افزاري باشد نيز به عنوان يك قابليت موثر عمل كند.

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته

 

 

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.