پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي يك واحد صنفي ساخت و توليد

پيش نياز ها براي احداث و راه اندازي توليدي

يكي از وسايل مورد نياز براي هر مرد و زني در دنيا كيف است.

مردان كيف را براي كار هاي اداري و شخصي خود بيشتر استفاده ميكنند و امنيت و حجم مناسب

براي آنها اهميت اول را دارد و در مقابل آنها زنان كيف را به عنوان يك كالاي زينتي استفاده مي كنند.

يكي از موارد تاثير گذار در خريد كيف مردانه و يا زنانه قيمت مناسب

آن براي هر فردي است و كيف هايي كه توليدات داخلي هستند همواره داراي قيمت مناسب تري مي باشند.

در اين مقاله ما سعي داريم تا براي شما عزيزان ياز هاي اوليه براي راه اندازي توليدي كيف را شرح دهيم.

براي آنكه بتوانيد در كلان شهر تهران توليدي كيف خود را داشته باشيد بايد به ياد داشته باشيد

كه اولين چيزي كه نياز داريد انگيزه بالاست و با داشتن انگيزه مي توانيد

توليدي خود را در هر زمينه اي به پيش ببريد.

اما بعد از انگيزه مهمترين عوامل براي راه اندازي اين كسب و كار عبارت است از:

بودجه قابل توجه: در ابتدا بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي راه اندازي توليدي خود نياز به بودجه اي مناسب داريد

و هرچه بودجه شما بيشتر باشد مي توانيد كار خود را با قدرت بيشتري به پيش ببريد.

حتما ببينيد : توليدي كيف زنانه

نيروي كار: يكي از مهمترين موارد در راه اندازي يك توليدي موفق

نيروي كاري شما بايد علاوه بر تخصص توانايي همكاري به صورت تيمي را نيز داشته باشند,

تا كار هاي سخت را به صورت گروهي به پيش ببرند.

وسايل و ابزار هاي مناسب: بعد از داشتن نيروي كاري,

شما بايد شرايط كاري نيروهاي خود را فراهم كنيد تا بتوانند براي شما شروع به فعاليت كنند.

محيط كار: در نهايت بايد با اجاره كردن و يا خريدن يك كارگاه مناسب

نيروهاي خود و وسايل و ابزار ها را دور هم جمع كنيد تا آنها كار خود را شروع كنند.

انتخاب بازار هدف: يكي از كار هاي بسيار مهم در راه اندازي توليدي كيف در تهران داشتن هدف است,

به اين معنا كه شما بايد انتخاب كنيد مشتريان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و يا افراد متوسط جامعه مي باشند.

تهيه مواد اوليه: براي شروع كار نياز به نخ, چرم طبيعي,

چرم مصنوعي, نقشه هاي كيف و غيره داريد. كه با توجه به بازار هدفي كه انتخاب كرده ايد

بايد مواد اوليه اي مناسب با اين بازار هدف بخريد.

به عنوان مثال در صورتي كه بازار هدف شما لاكچري ست,

بايد مواد اوليه شما بسيار مرغوبي را تهيه كنيد.

قيمت گذاري مناسب كيف ها و در نظر داشتن هنگام توليد:

در نهايت توليدات خود را بايد با توجه به هزينه كرد و

البته با توجه به قيمت هاي موجود در بازار قيمت گذاري كنيد تا فروش خوبي داشته باشيد.

نتيجه گيري: در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داريد و يا علاقه داريد از

يك توليدي ايراني به صورت عمده خريد نماييد توصيه ما به شما همكاري با ارزان كيف  است.

اين توليدي در تهران به صورت مهندسي و حرفه اي در حال كار است و مي تواند به شما خدمات عالي را بدهد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81

سايت منبع :

https://arzankif.ir/

 

كشك بادمجان چطوري بپزيم؟

كشك بادمجان چطوري بپزيم؟

 

برنج قهوه‌اي يكي از از خوردني‌ها‌ي مفيدي كه كمتر مورد توجه خانواده‌هاي ايراني قرار گرفته است. يك نكته مهم در خصوص برنج قهوه‌اي اين است كه برنج قهوه‌اي حاوي هيچ كلسترول و چربي مضري نيست و فقط مقادير كمي چربي و سديم دارد.

 

 

 

در اين مقاله قصد داريم تا 3 مورد از خوردني‌ها‌ي مفيدي كه كمتر مورد توجه خانواده‌هاي ايراني قرار گرفته است را معرفي كنيم.

به گزارش مجله اكالا، يكي از اين سه خوراكي برنج قهوه‌اي است كه به تازگي توجه‌هاي زيادي را به خود جلب كرده است و افرادي كه نگران سلامتي خود هستند، سعي دارند آن را در برنامه غذايي خود جاي دهند. اگر شما هم دوست داريد اطلاعات كاملي درخصوص برنج قهوه‌اي پيدا كنيد تا بتوانيد آن را در مواد غذايي مصرفي خود جاي دهيد و از مزاياي آن بهره‌مند شويد، مطلب زير را دنبال كنيد. در ادامه مطلب نيز تفاوت شكر قهوه‌اي با شكر سفيد را بيان مي‌كنيم و در آخر هم ضمن معرفي خواص كشك بادمجان، تعدادي نكته كليدي به منظور ايجاد طعم بهتر در اين غذا را بيان خواهيم كرد.

1

2- شكر قهوه‌اي

يكي از سوالاتي كه هميشه در خصوص شكر پيش ميآيد، تصميم‌گيري براي استفاده از شكر قهوه‌اي است. از اين رو قصد داريم تا نكات مهمي را كه در انتخاب نوع شكر مورد نياز است، مطرح كنيم تا شرايط تصميم‌گيري براي شما عزيزان را آسان‌تر كنيم.

a1cg_w3.jpg

در واقع منشا اصلي توليذ اين دو شكر يكسان و از نيشكر يا گياه چغندرقند است. دليل تفاوت رنگ اين دو شكر، وجود ماده‌اي به نام ملاس كه نوعي شربت مشتق از شكر است و در شكر قهوه‌اي وجود دارد، مي‌باشد. ملاس علاوه بر تغيير رنگ، ارزش غذايي كمي را نيز به شكر قهوه اي اضافه مي‌كند. شكر قهوه اي داراي مقادير اضافه‌تري از كلسيم، آهن و پتاسيم نسبت به شكر سفيد است. اين دو شكر در ميزان كالري هم تفاوت‌هايي دارند كه البته اين تفاوت ناچيز است. به طوري كه 4 گرم از شكر قهوه‌اي (معادل يك قاشق چايخوري) در حدود 15 كالري و همان مقدار از شكر سفيد، 16.3 كالري دارد. به عبارت ديگر تفاوت‌هايي كه معمولا بين اين دو شكر ذكر مي‌شود با توجه به اختلاف قيمت بالاي آن‌ها بيشتر جنبه تلبيغاتي و تجاري دارند.

مهمترين تفاوت شكر سفيد و قهوه اي چيست؟ 

بيشترين تفاوت در استفاده از اين دو شكر، تاثير طعم آن‌ها در هنگام آشپزي و مخصوصا شيريني‌پزي است. بسته به نوع غذا و شيريني هر كدام از شكرها مي‌توانند استفاده شوند.

به ياد داشته باشيد به طور كلي شكر عامل مهمي در بروز بيماري‌هاي چاقي و بيماري‌هاي ديگري از جمله ديابت نوع 2 و بيماري‌هاي قلبي است. به همين دليل، توصيه مي‌شود فقط كمتر از 5-10? كالري روزانه خود را از طريق شكر تامين كنيد. و همان طور كه در قسمت قبل هم اشاره شد، با مصرف برنج قهوه‌اي در كنار شكر كمتر، ريسك ابتلا به ديابت نوع 2 را كاهش دهيد.

3- كشك بادمجان 

در كنار مقايسه برنج و شكر سفيد با نوع قهوه‌اي آن‌ها، در اين مرحله قصد داريم تا فوايد و تاريخچه كشك بادمجان كه يكي از محبوب‌ترين غذاهاي ايراني است را براي شما عزيزان تشريح كنيم. از آن‌جا كه يكي از پايه‌هاي اصلي تشكيل دهنده اين غذا كشك است، ويتامين‌هاي A ,B ,E را به اين غذا اضافه مي‌كندكشك همچنين در تقويت استخوان‌ها و جلوگيري از پوكي آن‌ها موثر است و به تقويت و استحكام دندان‌ها نيز كمك مي‌كند.

 

اين غذا در حال حاضر در تركيه، لبنان و هند به عنوان غذاي اصلي سرو مي‌شود ولي خاستگاه اصلي آن، كشور خودمان است و مي‌توان گفت كشك بادمجان يك غذاي 100% ايراني است. براي مشاهده دستور آشپزي هاي بيشتر به مجله اكالا (https://blog.okala.com/)  مراجعه كنيد.

چرا مزه كشك بادمجان‌ها متفاوت است؟ 

ممكن است با خوردن كشك بادمجان‌هاي مختلف اين سوال براي شما پيش بيايد كه چرا هركدام مزه متفاوتي دارند؟ در پاسخ بايد بگوييم كه مزه اين غذا به نحوه آماده كردن و استفاده بادمجان‌ها بستگي دارد. مثلا بادمجان‌ها مي‌توانند به صورت سرخ شده و يا كبابي مورد استفاده قرار بگيرند.

البته پيشنهاد ما براي يه كشك بادمجون سالم‌تر، استفاده از بادمجان كبابي است زيرا بادمجان به علت نوع بافتي كه دارد، جاذب روغن است و بيشتر از بقيه مواد غذايي روغن را به خود جذب مي‌كند. البته طبيعتا اين غذا با بادمجون سرخ كرده خوشمزه‌تر مي‌شود و انتخاب بهتري براي زماني است كه مي‌خواهيد هنر آشپزي خود را نشان دهيدكشك بادمجان مي‌تواند در كامل شدن و زيباتر شدن سفره‌هاي شما نقش مهمي را ايفا كند.

يكي ديگر از تفاوت‌هاي مزه‌اي انواع كشك بادمجان، در نحوه مصرف بادمجون‌ها در اين غذاست. برخي بادمجان‌ها رو به صورت تكه‌اي، برخي درسته و بعضي كاملا له شده استفاده مي‌كنند. همه اين موارد در كنار هم مي‌توانند باعث تغيير مزه كشك بادمجان بشوند. از آن‌جا كه تصميم‌گيري درباره مزه اين غذا كاملا سليقه‌اي است، بهتر است كه آن را با روش‌هاي متفاوت امتحان كنيد و هر روشي را كه نتيجه بهتري داشت، تكرار كنيد.

 

 

 

درباره شارژر ديواري

درباره شارژر ديواري 

 گاهي نياز و احتياج به خريد يك شارژر ديواري براي گوشي خود داريم.كه در ادامه توضيحي كوتاه درباره شارژر ديواري يا كلگي شارژر ويا سري شارژر يا آداپتور (اغلب به اين سه اسم گفته مي شود) مي دهيم.

شارژر ديواري چيست؟

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

تشكيل شده از يك آداپتور يا يك كابل مي باشد كه مي تواند انرژي يك گوشي موبايل يا يك تبلت و يا هر وسيله ديگري را تامين كند.شارژرهاي ديواري به دو صورت عرضه و ارائه مي شوند يك دسته از آن ها بدون كابلمي باشند. كه اين دسته از محصولات به عنوان كلگي يا سري شارژر شناخته مي شوند كه مي توانيد انواع اين محصولات را درديجي فرست ببينيد و بررسي كنيد و خريداري بكنيد. دسته دوم از مدل ارائه شده شارژرهاي ديواري شارژرهاي ديواري مي باشند كه به همراه يك كابل عرضه و ارائه به مشتريان مي گردند كه معمولا قيمت گران تر و بالاتري دارند. اين دسته از محصولات نيز در وبسايت ديجي فرست  مشاهده و خريد است.

 

سرعت شارژ:

در دنياي امروز سرعت يكي از عوامل مهم براي پيشرفت فردي و تكونولوژي مي باشد. شارژرهاي ديواري نيز از اين قاعده مستثني و جدا نمي باشند. شارژرهايي كه به اصطلاح فست شارژ مي باشند. طرفداران بيشتري دارند. و مي توانند طيف عظيم و بزرگي از مشتريان را به خود جلب كنند.

شدت جريان خروجي:

يكي از معيارهايي كه براي بررسي مشخصات يك شارژر ديواري مورد نظر مي باشد شدت جريان خروجي مي باشد. شدت جريان خروجي براي تبلت يا موبايل معمولا 2 آمپر مي باشد و اگر مي خواهيد يك شارژر ديواري استاندارد خريداري بكنيد. بايد شدت جريان خروجي آن در اين محدوده باشد.قضيه از اين قرار مي باشد كه اين دسته از كاربران و فروشندگان به ديگران توصيه مي كنند كه براي شارژر موبايل و يا تبلت خود،فقط از شارژرهاي ? آمپري استفاده بكنيدو شارژر هايي با آمپر بيشتر و يا كمتر باعث آسيب به دستگاه هاي مورد نظر مي گردد. به هيچ وجه نمي توانيد از نظر علمي يك فروشنده موبايل و تبلت را مجاب نماييد كه در حال اشتباهي بزرگي مي باشد.به طور استاندارد شارژر هاي USB از ولتاژ ? ولت و ??? الي ? آمپر را دارا هستند.اين استاندارد در اكثر شارژرهاي موبايل رعايت شده است اما برخي از فبلت ها و تبلت هايي كه اصولا با باتري هاي بالاي ???? ميلي آمپر كار مي كنند،امكان دارد كه به نظر كمپاني از شارژرهاي ? آمپري و حتي بيشتر استفاده كنند.در مورد برندهاي سرشناس معمولا ولتاژ تغييري نخواهد كرد.با اين حال تمام كاربران مي توانند از تمامي شارژرهاي استاندارد موجود در بازار استفاده بكنند.به هيچ وجه نگران اين نباشيد كه شارژر اورجينال موبايل شما ? آمپر مي باشد و شارژري كه اكنون مجبور به استفاده از آن هستيد در بيش از ? آمپر فعاليت مي كند.آمپر بر خلاف ولتاژ به دستگاه و منبع ورودي تحميل نمي گردد و دستگاه مورد نظر مي تواند دقيقا به اندازه نياز خود از آمپر برداشت كند.

سخن آخر:

در پايان اين مقاله بايد اشاره و توجه داشت كه انتخاب يك شارژر با كيفيت مناسب مي تواند سلامت و عمر باتري گوشي موبايل شما را ضمانت كند و دقيقا برعكس اين قضيه نيز امكان دارد،اتفاق بيفتد در ادامه مي توانيد انواع شارژرهاي ديواري را در وبسايت ديجي فرست با قيمتي بي نظير بررسي و و در صورت نياز خريداري بكنيد.